15. lokakuuta 2017

Lokakuinen puutarha



Tänään on paistanut aurinko pitkästä aikaa. Innostuin ottamaan muutaman kuvan pihalla, kun on niin kaunis ilma. Vielä vain löytyy puutarhasta joitakin sinnikkäitä kukkijoita.






Olen lukenut sitä uutta kirjaa aamusta asti. Tai kävi äiti kylässä välillä, mutta en oikein ole saanut mitään aikaiseksi tänään. Olen ihan koukussa kirjaan ja menen tästä kohta jatkamaan lukemista. Täytyy koittaa saada se pian päätökseen, niin pystyy keskittymään sitten muihinkin asioihin. :)






Mukavaa sunnuntaita!

16 kommenttia

  1. Ei uskoisi lokakuuksi. Niin paljon vielä kukkia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin ihan itsekin yllättynyt. :) En ole viime aikoina paljon viihtynyt pihalla kun on ollut niin sateista.

      Poista
  2. Ihania kukkijoita sinulla vielä. Hyvä kirja todella koukuttaa ja tuntuu, ettei pysty mitään muuta tekemään, kuin lukemaan :) Mukavaa sunnuntai-iltaa ja iloa uuteen alkavaan viikkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! Sain eilen luettua sitä kirjaa aika hyvin, mutta sitten oli kello niin paljon että piti mennä jo nukkumaan. Jäi tälle päivälle vielä vähän. :)

      Poista
  3. Kaunista pihaa ja kukintaa siellä.

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ja niin kauniita kukkia! Tuli ihan kesää ikävä:) Mukavaa alkanutta viikkoa♥

    VastaaPoista
  5. Jotkut kukat ovat uskomattoman sitkeitä syysilmoja vastaan!
    Punahatut jatkavat meillä vielä, samoin purppurapunalatvat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla ei punahatut vielä kukkineet tänä vuonna. Kasvatin keväällä taimia siemenistä ja eka kesä meni heillä voimien keräämiseen. Odotan innolla ensi kesää ja punahattujen kukintaa! <3

      Poista
  6. Hyvin sinulla kukkii vielä sellaiset mitä itse on jo leikannut alas. Hyvää alkavaa viikkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! Olen niin laiska puutarhuri, etten viitsi syksyllä leikata mitään ja olen ajatellut, että pärjäävät paremmin talvea vastaan kun ei leikkaa. :)

      Poista
  7. Kauniit kuvat!
    Sinulla kukkii siellä vielä paljon.
    Eilen oli tosiaan pitkästä aikaa upea aurinkoinen ilma.
    Minä sain istutettua kukkasipuleita.
    Hyvää alkanutta viikkoa!❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on onneksi sipulit jo istutettu, eikä niitä paljoa ollutkaan. :) Mukavaa viikkoa!

      Poista